مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تمامی مناطق شهری و روستایی شهرستان سیروان از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: یک شهر و ۶۴ روستای این شهرستان به شبکه گاز سراسری متصل شده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 23 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمود کشاورز در دیدار با فرماندار شهرستان سیروان، اظهار کرد: نگاه دولت سیزدهم به اجرای طرح‌های گازرسانی مرهمی بر زخم توسعه‌ نیافتگی مناطق کم برخوردار ایلام است به طوری که در طول ۲ سال گذشته تاکنون یک شهر و ۶۴ روستای این شهرستان به شبکه گاز سراسری متصل شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای کار گازرسانی تاکنون، ۹۵ واحد صنعتی و تولیدی در نقاط مختلف این شهرستان به شبکه گاز متصل شده اند، افزود: در این مدت بیش از پنج هزار و ۵۶۵ علمک در مناطق شهری و روستایی این شهرستان نصب و راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از جذب بیش از هفت هزار و و ۵۴۹ مشترک در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: گازرسانی در استان با توجه به موقعیت جغرافیایی و به لحاظ زمین شناسی خاص، کوهستانی و سخت گذر بودن مسیرها در کنار هزینه بالای اجرای پروژه‌ها، همواره با چالش‌هایی روبرو بوده که به همت کارکنان این مجموعه، این مشکلات برطرف شده است.

کشاورز با اشاره به اینکه از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون، یک برنامه عظیم گازرسانی به روستاهای باقیمانده در سطح استان در حال اجراست، تأکید کرد: تلاش می شود تا پایان سال جاری پرونده گازرسانی در مناطق روستایی استان که دارای قابلیت گازرسانی هستند، بسته شود.

فرماندار سیروان نیز در این دیدار از تلاش ها و خدمات شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه هم اکنون تمامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

"محمدباقر شریفی" با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با آغاز فعالیت خود، محرومیت زدایی از چهره روستاها و رشد و توسعه پایدار و متوازن در مناطق مختلف استان را با هدف برقراری عدالت اجتماعی و بهره مندی عموم مردم از امکانات و منابع موجود در دستور کار قرار داده است، گفت: گازرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته نمونه ای از این تلاش ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اکنون تمامی مناطق روستایی این شهرستان از امکانات عمومی از جمله گاز، آب، برق ، مخابرات و غیره برخوردار هستند و انتظار می رود که این خدمات رسانی برای رفاه حال مردم توسعه پیدا کند تا شاهد رضایتمندی مردم در زمینه های مختلف باشیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار