مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و چهار مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان نهادهای حمایتی، خانواده های شهدا و ایثارگران و مساجد واگذار شده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 22 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا ناصر حسینی اظهار کرد: این تعداد اشترک گاز در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت و کمک به اقشار ضعیف جامعه به صورت رایگان واگذار شده است.

وی افزود: از این تعداد اشتراک رایگان، ۶۶۷ مورد به مددجویان کمیته امداد و ۱۲۴ مورد به مددجویان بهزیستی و ۱۸ مورد به مساجد سطح استان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با تأکید بر جایگاه والای خانواده های شهدا و ایثارگران و لزوم خدمت همه جانبه به آنان عنوان کرد و یادآور شد: امسال همچنین در بحث واگذاری اشتراک رایگان، ۱۹۵ مورد نیز به خانواده معزر شهدا و ایثارگران واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در سال جدید نیز خدمات شرکت گاز به مددجویان نهادهای حمایتی و خانواده شهدا و ایثارگران ادامه خواهد یافت اضافه کرد: مددجویان نهادهای حمایتی و اعضای خانواده شهدا و ایثارگرانی که از اشتراک رایگان استفاده نکرده اند، می توانند با ارایه معرفی نامه به شرکت گاز مراجعه و برای یک بار کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

بیش از ۱۰ هزار مشترک امسال در کرمانشاه از گاز طبیعی برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار و ۵۹۲ مشترک جدید نیز به تعداد مشترکان و مصرف کنندگان گاز طبیعی استان افزوده شده است.

حسینی اظهار کرد: این تعداد مشترک جدید در راستای تکمیل شبکه گازرسانی و برخورداری همه مردم استان از نعمت گاز طبیعی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به جمع مشترکان گاز استان کرمانشاه، اضافه شدند.

وی افزود: از این تعداد هفت هزار و ۲۶ مشترک در بخش شهری و سه هزار و ۵۵۶ مشترک در بخش روستایی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اضافه کرد: برای بهره مندی این تعداد مشترک جدید با شبکه گذاری ۳۴۱ کیلومتر، چهار هزار و ۷۳۶ علمک در استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان را ۹۹/۹ و در بخش روستایی ۹۲ درصد اعلام کرد و افزود: تلاش می کنیم هرچه سریعتر استان کرمانشاه از نظر برخورداری از گاز، استان سبز اعلام شود.

حسینی تاکید کرد: شرکت گاز امسال امکانات لازم برای نصب و اشتراک پذیری ۲۵ هزار مشترک جدید را در استان کرمانشاه فراهم خواهد ساخت که از این تعداد تاکنون حدود ۱۱ هزار مشترک محقق شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار