مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشارکت‌ پزشکان در صدور بیش از ۱۲ هزار نسخه‌‌نویسی الکترونیکی برای بیماران در استان، گفت: ۲۶۶ پزشک عمومی، متخصص و فوق‌تخصص در سطح ۲ و سه شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر به مشمولان بیمه سلامت خدمات‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 21 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علیرضا اصغرزاده با اشاره به اینکه تمامی دهک‌های جامعه می‌توانند از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند، گفت: افرادی که در شهر‌ها و روستا‌های زیر ۲۰ هزار نفر سکونت دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان، خود را بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای بیمه کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مقابل افرادی که در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر سکونت دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان یا اداره‌کل بیمه سلامت شهرستان خود بر اساس دهک‌بندی بیمه شده و از خدمات آن بهره‌مند شوند، همچنین افراد می‌توانند با مراجعه با سایت http://bimehsalamatiranian.ir و ثبت‌نام در آن تحت حمایت بیمه سلامت قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بیمه پنج دهک اول جامعه رایگان است، افزود: دهک‌های بالاتر جامعه جهت بیمه شدن باید مبلغی مشخص را پرداخت کنند، در حال حاضر بیش از ۶۴۰ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

احمدی با اشاره به مشارکت و خدمات‌رسانی ۲۰۰ پزشک عمومی در سطح یک، تصریح کرد: ۲۶۶ پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص در سطح ۲ و ۳ در شهر‌های بالای بیست هزار نفر به مشمولان بیمه سلامت خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی گفت: از سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۱۲ هزار نسخه الکترونیکی با مشارکت پزشکان و بیمه سلامت برای بیماران تحت حمایت بیمه سلامت استان صادر شده است.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل و یا شکایت نسبت به برخی موسسات و پزشکان به دلیل عدم قبول بیمه آن‌ها با شماره ۱۶۶۶ تماس حاصل کرده و شکایت خود را مطرح کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار