عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس از تخصیص و پرداخت ۱۰۳ میلیارد تومان به طرح‌های ورزشی در شهرها و روستاهای دشتی و تنگستان این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷ 19 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، غلامحسین کرمی صبح امروز در بررسی طرح‌های ورزشی دشتی با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش یکی از مطالبات مهم جوانان و نوجوانان را توسعه زیرساخت‌های ورزشی دانست و اظهار داشت: توجه به طرح‌های ورزشی ضمن اینکه مطالبات جامعه هدف محقق می‌شود زمینه نشاط و شادابی جامعه فراهم می‌شود.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تأمین اعتبار به طرح‌های ورزشی به وزیر ورزش و جوانان تذکر داده شد گفت: در تذکر به وزیر ورزش و جوانان توجه جدی به ورزش استان بوشهر به‌ویژه حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان مورد تأکید قرار گرفت.

وی با اشاره به موارد مطرح شده در تذکر به وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: به وزیر ورزش تذکر داده شد، تا زمانی که دیدگاه ما به ورزش و مقوله جوانان فقط تهران و استان‌های برخوردار باشد باید منتظر فراگیر شدن آسیب‌های اجتماعی ویرانگر در مناطق کم برخوردار و محروم از امکانات بود.

دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنوز سرانه ورزشی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان با وضعیت کشوری فاصله زیادی دارد گفت: این دو شهرستان نیازمند اقدام عملی و فوری از طرف آن وزارتخانه برای تأمین منابع مالی در تسریع طرح‌های ورزشی است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر مجلس شورای اسلامی به اقدامات انجام شده در عرصه طرح‌های ورزشی پرداخت و تصریح کرد: با پیگیری انجام شده در سه سال گذشته ۱۰۳ میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های عمرانی ورزشی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان تأمین و پرداخت شده است.

کرمی ابلاغ ۷۲۰ میلیارد ریال برای ساخت زمین فوتبال بزرگ چمن مصنوعی روستا‌های باغک شمالی، جنوبی، شورکی، عالی حسینی، ملکپ، زیارت، لاور، کردوان و محمد آباد را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا با تأمین ۴۰ میلیارد ریال سالن ورزشی روستای گرگور تنگستان و کلل دشتی تکمیل و افتتاح شد.

وی کمک ۲۵ میلیارد ریالی به تعویض و تجهیز زمین ورزشی شهید فولادی آموزش و پرورش دشتی را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: در این حوزه ۳۰ میلیارد ریال به تکمیل و تجهیز زمین فوتبال بزرگ برکه اهرم پرداخت شد.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای از پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برای بازسازی و تجهیز زمین ورزشی استادیوم اصلی خورموج خبر داد و بیان کرد: در این حوزه ۲.۵ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز استخر شهر خورموج پرداخت شد.

دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی کمک ۶ میلیارد ریالی برای تکمیل و تجهیز زمین‌های طرح شهید سلیمانی در ۲ شهرستان یاد شده را از دیگر پرداخت‌های منابع مالی دانست و گفت: برای ساخت و تکمیل زمین فوتبال چمن کوچک در ۶ روستای دشتی و تنگستان ۵۰ میلیارد ریال کمک شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس از تخصیص اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریالی برای نصب سیستم‌های روشنایی استادیوم ورزشی شهر اهرم و بادوله خبر داد و با بیان اینکه این دو طرح افتتاح شد افزود: کمک بلاعوض به هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی فوتبال به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال و تأمین و تحویل تجهیزات ورزشی مورد نیاز به باشگاه‌های ورزشی از دیگر فعالیت‌ها است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار