استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: وجود نایبان امام زمان (عج) نعمتی بی بدیل برای مردم ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ 19 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمدطیب صحرایی در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: خداوند متعال را شاهد می‌گیریم که دل ما با رزمندگان فلسطینی است و نسبت به ظلمی که به خواهران و برادران ایمانی ما در غزه اتفاق افتاده بی‌تفاوت نیستیم.

وی افزود: به یاری خداوند به زودی شاهد پیروزی جبهه مقاومت و حق علیه باطل و نابودی رژیم صهیونیسم باشیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یکی از نعمت‌های بی‌بدیل الهی که در انقلاب اسلامی به ما ارزانی داشته شده وجود شریف نایبان امام زمان (ع) است.

وی ادامه داد: ما مفتخر هستیم که در سایه رهبری‌ها و راهنمایی‌های نائبان امام زمان (ع) حرکت می‌کنیم و آنچه انجام می‌دهیم مبتنی بر حجت‌های الهی است.

وی خطاب به آیت‌الله مصطفی علما بیان کرد: به عنوان خدمتگزار مردم شریف استان کرمانشاه به پاس سال‌ها مجاهدت و همراهی و راهگشایی برای این مردم شریف و این استان سرفراز صمیمانه از شما قدردانی می‌کنم.

صحرایی اذعان کرد: آنچه که در این سال‌ها سختی و زحمت کشیدید و تلاش کردید خداوند متعال به بهترین وجه از وجودتان بپذیرد و مایه خیر دنیا و آخرت برای شما باشد و از وجود مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی سپاسگزاریم که سال‌ها به ما توفیق استفاده از وجود شریف شما را دادند.

وی خطاب به آیت الله شیخ حبیب الله غفوری گفت: به استان سرفراز کرمانشاه به تعبیر مقام معظم رهبری «سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی» خوش آمدید و امید است به لطف و رحمت الهی حضور جنابعالی در استان کرمانشاه مایه تداوم خیرات و برکات و راهگشایی‌ها و راهنمایی‌های مشفقانه شما باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار