نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: بی‌شک بر اساس مکتب انقلابی امام حسین (ع) می توان بر علیه رژیم اشغالگر قدس پیروز شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 19 October 2023

آیت الله محسن حیدری روز چهارشنبه در اجتماع کارکنان شهرداری اهواز در جهت حمایت از مردم فلسطین ضمن همدردی با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین بیان کرد: تمام ملت ایران در کنار مردم فلسطین بوده و همواره آزادی فلسطین و قدس در سرلوحه برنامه‌های انقلابی ایران قرار دارد.

وی افزود: امام امت که فریادگر و احیاگر اسلام ناب محمدی است و مرزهای جغرافیایی را مانع از انجام تکلیف الهی نمی دانست و سریعا اعلام کرد اسرائیل یک غده سرطانی بوده و باید از ریشه نابود شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز پس از ۴۵ سال همه دنیا اعتراف می کنند که رژیم صهیونیستی حقیقتا یک غده سرطانی بوده و فاجعه بمباران بیمارستان در هیچ جای تاریخ بشریت به ثبت نرسیده است.

وی افزود: همه دنیای بشریت باید دست به دست هم داده و این غده سرطانی را نابود کنند. در سال ۶۱ وقتی رژیم صهیونیستی، کشور لبنان را اشغال کرد امام فرمودند که راه قدس از کربلا می‌گذرد.

آیت الله حیدری گفت: در ۲ دهه اخیر دنیا شاهد ۲ پدیده مهم همچون زیارت میلیونی اربعین حسینی و پیروزی های چشمگیر محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی زمینه ساز پیروزی های جبهه مقاومت شده است افزود: این راهپیمایی بزرگ جهانی به تعبیر مقام معظم رهبری مایه وحشت اسرایئیلی‌ها وآمریکایی‌ها شده و شمارش معکوس برای نابودی آنها آغاز شده شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اسرائیلی ها بر این باورند که ۸۰ امین سالگرد تاسیس دولتشان را نخواهند دید گفت: با وجود اینکه برخی از دولت‌ها راه سازشگری و عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند اما ملت ایران همواره نشان داده اند که پایبند به انقلاب اسلامی ایران هستند.

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه فردا (چهارشنبه) را عزای عمومی اعلام کرد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار