مدیرعامل شرکت گاز گیلان عنوان کرد
کد خبر: ۱۱۳۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 17 October 2023

تابناک/گیلان مدیرعامل شرکت گاز گیلان، با بیان اینکه گازرسانی به ۱۵۲ روستا را در دستور کار داریم، گفت: شاخص برخورداری گاز در روستاهای گیلان به ۹۸ درصد خواهد رسید.

عیسی جمال نیکویی در گفت وگو با خبرنگار تابناک گیلان، با بیان اینکه از ۲۹۰۵ روستای گیلان، به ۲۱۳۶ روستا گازرسانی شده است، اظهار کرد: شاخص برخورداری گازرسانی روستایی در گیلان بیش از ۹۷.۰۸ درصد است.

وی نرم کشوری گازرسانی روستایی کشور را ۸۶ درصد دانست که این عدد در گیلان بالاتر است و تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، گازرسانی به ۱۵۲ روستای دیگر را در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از گازرسانی به مناطق روستایی شهرستان‌های رودسر و رودبار و تالش و آستارا خبر داد و بیان کرد: تا پایان سال جاری، شاخص برخورداری گاز روستایی به ۹۸ درصد خواهد رسید.

جمال نیکویی همچنین استان گیلان را دارای یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک گاز دانست و بیان کرد: در آستانه ماه های سرد سال قرار داریم و با برخی ناترازی ها مواجه هستیم؛ به گونه ای که در پیک مصرف ناترازی ۲۵۰ میلیون مترمکعبی به ثبت رسید، اما هیچگونه قطعی در بخش خانگی نداشته و نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از خردادماه اطلاع رسانی جهت تامین سوخت دوم صنایع را آغاز کردیم، گفت: اغلب صنایع آماده هستند و ذخیره سازی لازم را انجام داده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از مشترکین خانگی خواست در مدیریت مصرف جدیت داشته باشند و اضافه کرد: اگر در هر خانه یک بخاری اضافه خاموش شود، مشکل ناترازی نخواهیم داشت؛ البته دولت برنامه های خوبی برای افزایش تولید و اکتشاف جهت رفع ناترازی گاز طی سال های آتی دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار