امام جمعه فریدونکنار:
دیدار امام جمعه فریدونکنار با مدیر شرکت عمران و مسکن شمال دفتر بابلسر و فریدونکنار وابسته به بنیاد مستضعفان
کد خبر: ۱۱۳۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ 17 October 2023

مهدی رفیعی:به گزارش تابناک مازندران ، حجت الاسلام دکتر تقی پور امام جمعه شهرستان فریدونکنار و هیئت همراه با حضور در شرکت عمران و مسکن شمال دفتر بابلسر و فریدونکنار وابسته به بنیاد مستضعفان با مدیر و همکاران این مجموعه دیدار کردند.

در این دیدار محمدی مدیر این مجموعه گزارشی از خلاصه فعالیتهای انجام گرفته و برنامه های آتی در حوزه خدمتی خود ارائه نمودند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر تقی پور امام جمعه فریدونکنار ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص«مهار تورم و رشد تولید» نقش بنیاد مستضعفان در رونق بخشی به اقتصاد کشور را پر رنگ دانستند و برای مجموعه بنیاد آرزوی توفیق روزافزون نمودند.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینكه بنیاد مستضعفان تكیه گاه و حامی قشر ضعیف و مستضعف جامعه است، خاطر نشان کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره عنایت ویژه ای به این قشر ضعیف جامعه داشته اند.

وی ادامه داد: انتظار از مدیران ارشد بنیاد مستضعفان در کشور این است که برای ساخت چند واحد مسکن برای محرومین در شهرستان فریدونکنار موافقت و مساعدت ویژه نمایند.

وی در پایان گفت:تاسیس این بنیاد از بركات بزرگ انقلاب اسلامی است كه خدمات ارزنده ای به اقشار محروم جامعه داشته،ودر سال های اخیر شاهد حرکت های جهادی، بسیجی و جدید در این مجموعه هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار