مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری کرمانشاه ساماندهی بافت‌های ناکارآمد شهری است که با جدیت پیگیر آن هستیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 17 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین محمد موحدی مجد، در خصوص انجام اقدامات در راستای بازسازی محلات کم برخوردار شهر کرمانشاه اظهار کرد: تخریب خانه‌ها در محلات آسیب پذیر از جمله محله «آقاجان» شهر کرمانشاه توسط ماشین‌آلات حوزه خدمات شهری شهرداری کرمانشاه انجام شد.

وی افزود: بازسازی این محلات بر عهده بخش‌های مختلف شهرداری است که زیباسازی آن‌ها از جمله نقاشی دیوارها و فضاسازی شهری از طریق حوزه خدمات شهری در مناطق اجرایی می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه به منظور ساماندهی بافت‌های ناکارآمد انجام می‌دهد.

وی تأکید کرد: با دستور اکید شهردار کرمانشاه زیباسازی و فضاسازی محله «آقاجان» شهر کرمانشاه نیز در بازه زمانی کوتاهی انجام می‌شود.

موحدی مجد تأکید کرد: در این راستا با مشکلات اعتباری مواجه بودیم که به زودی حل می‌شود تا بعد از مرتفع کردن این موانع خدمات شهری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و یا شهرداری منطقه شروع به کار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار