سرپرست اداره‌کل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش باران در کرمانشاه از صبح امروز (دوشنبه) آغاز شده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ 16 October 2023

علی محمد زورآوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، امواجی کوتاه و کم رطوبت به تناوب تا پایان هفته جو منطقه را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

وی افزود: این شرایط علاوه بر رشد ابر و وزش باد ممکن است طی ساعاتی از امروز (دوشنبه) پنجشنبه و جمعه بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای نیز به خصوص برای مناطق کوهستانی استان کرمانشاه در پی داشته باشد.

سرپرست اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شایان ذکر است وزش باد امروز به ویژه در نیمه شرقی استان نسبتا شدید خواهد بود.

وی گفت: همچنین تشدید وزش باد و تقویت جریان‌های غربی در سطح منطقه طی ساعاتی از امروز تا فردا (سه‌شنبه) می‌تواند جو استان کرمانشاه را خصوصا در نواحی غربی و مرزی کمابیش غبارآلود کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دمای هوا که امروز (دوشنبه) و فردا کاهش می‌یابد در سایر روزهای هفته تغییرات چندانی نخواهد داشت اما در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهر کرمانشاه بین حداقل ٢٠ و حداکثر ٢٩ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

زورآوند ادامه داد: در این بازه زمانی خسروی با بیشینه دمای ٣۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرستان کنگاور با کمینه دمای ١٢ درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان کرمانشاه گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار