با اقدام گروه دانشجویی"مثل هانیه"، جلوه‌ای تازه از فریضه امر به معروف و نهی از منکر با اجرای برنامه های ویژه فرهنگی و صمیمانه در جزیره کیش اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 15 October 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، زهرا توکلی با بیان این که تیم فرهنگی دانشجویی "مثل هانیه" که نام خود را از تنها زن شهید در کربلا برگرفته است و تسلط کامل به اجرای امر به معروف و نهی از منکر دارند گفت: این برنامه فرهنگی با هدف ترویج عفاف و حجاب با جلوه‌ای جدید، رفتاری شایسته و صمیمانه همراه با ارائه ملزومات حجاب، هدایای فرهنگی و عکاسی برای بانوان به مدت یک هفته در ساحل اسکله تفریحی و فرودگاه کیش اجرا شد.

توکلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به جوانان در خصوص معرفی و یادآوری ارزش‌های انقلاب و اسلام با شیوه‌های نو به مردم افزود: دانشجویان دختر دانشگاه‌های مختلف شهر تهران که در این حوزه دغدغه‌مند بودن مدت ۲ سال با تشکیل گروه"مثل هانیه" نسبت به ترویج فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر اقدام کردند.

وی اظهار داشت: فعالیت این گروه تا کنون در شهر تهران بوده است که امسال برای نخستین بار این پویش با همت مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش در دو نقطه از جزیره برگزار شد.

مسوول مجموعه مردمی و دانشجویی "مثل هانیه" گفت: دکوری در قالب آتلیه عکاسی در جنب اسکله بزرگ تفریحی کیش برپا شد که به شرط لبخند رضایت امام زمان (عج) عکس بانوان و خانواده‌های گردشگران و ساکنان جزیره ثبت می‌شد.

زهرا توکلی بیان داشت: آشنایی بانوان با حجاب‌های اصیل زن ایرانی و ارائه بسته‌ها و هدایای فرهنگی تزیین شده با جملات شهدا از دیگر برنامه‌های انجام شده در این پویش به شمار می‌رود که هزینه‌های عایدی از فروش این محصولات به ایتام و خانواده‌های نیازمند تعلق می‌گیرد.

گفتنی است، پویش "ساحل عاشقی" از ۱۵ تا ۲۱ مهر با تلاش گروه دانشجویی" مثل هانیه" و همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در راستای یادآوری قوانین و رعایت حجاب و عفاف در اسکله تفریحی و فرودگاه جزیره برگزار شد.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار