مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز با اشاره به پیش بینی افزایش مصرف گاز مایع در خوزستان با توجه به کاهش دما گفت: خانوارهای متقاضی کپسول گاز مایع در سامانه "سدف" ثبت ‌نام کنند.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ 15 October 2023

عبدالکریم محمدی اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال وارد شدن به فصول سرد سال هستیم، پیش بینی می‌کنیم که مصرف گاز مایع در استان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مصرف گاز مایع در منطقه اهواز بیش از ۴ هزار تن در ماه است، افزود: پیش بینی می‌کنیم در ماه آینده با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و ورود عشایر به خوزستان میزان مصرف گاز مایع به ۵ هزار تن افزایش یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اهواز با بیان اینکه خانوارهای متقاضی کپسول گاز مایع در سامانه "سدف" ثبت ‌نام کنند، گفت: نرخ مصوب هر کپسول گاز ۱۱ کیلویی برای مصرف کننده ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان است.

محمدی عنوان کرد: با توجه به سهمیه مشخص شده برای مصرف کنندگان از جمله خانوارهای بدون گاز طبیعی، به منظور پخت و پز ۴ کپسول در ماه برای هر خانوار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه هیچ کمبود و محدودیتی در بحث گاز مایع و کپسول‌های گاز نداریم.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اهواز خاطرنشان کرد: عمده مصرف گاز مایع در استان مربوط به بخش های خودرویی، صنایع، عشایر و خانوارهای ساکن در مناطق گازرسانی‌نشده است.

منبع/ایسنا

برچسب ها: گاز مایع ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار