هزار دانش‌آموز محمودآبادی در آستانه روز نوجوان و دانش‌آموز به مسئولان شهرستان نامه می‌نویسند.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 17 October 2015
به گزارش تابناک مازندران ، مسابقه نامه‌نویسی دانش‌آموزان به مناسبت سالروز شهادت شهید فهمیده روز نوجوان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برای سومین بار در شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.
بهره‌مندی از ایده‌ها، پیشنهاد‌ها و نقطه نظرات دانش‌آموزان در حوزه مدیریت شهری از اهداف این مسابقه دانش‌آموزی است که مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد به آن اشاره‌کرده است.
محمد محتاطی در گفتگو با خبرنگار  افزود: این مسابقه به همت روابط عمومی فرمانداری محمودآباد و با همکاری آموزش‌وپرورش و شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و سرخ‌رود برگزار می‌گردد و پوستر فراخوان مسابقه به مدارس ابلاغ‌شده و دانش‌آموزان تا تاریخ ۱۶ آبان فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.
مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد گفت: این مسابقه برای دانش‌آموزان مقطع تحصیلی دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم پیش‌بینی‌شده و مدیران شهری اعم از فرماندار و بخشداران و شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرها و روسای ادارات مخاطبان نامه‌های دانش‌آموزان هستند.
محتاطی گفت: ۱۳ هزار دانش‌آموز شهرستان محمودآباد در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ در ۱۴۰ آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند و در نظر است به ۳۰ نامه منتخب از سوی هیات داوران جوایزی به‌رسم یادبود اهدا شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار