امام جمعه بخش مرکزی یزد:
امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به وجود بالغ بر 68 پروژه نیمه تمام در یزد گفت: مسئولان نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام یزد اهتمام بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 14 October 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه در رابطه با جریان غزه و خبرهای خوش و ناخوشی که در طول این هفته داشتیم چند نکته لازم به توجه است اظهار داشت: رویکرد اقدامات مقاومت برای اولین بار از دفاعی به تهاجمی تبدیل شده است و این جای تقدیر و تشکر از جبهه مقاومت را دارد که اقدامات آن‌ها از محدود خارج و به گستردگی رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات اخیر نیز مختصات جنگ ترکیبی را داشت، غافلگیرانه، سریع و همه جانبه بود گفت: از طریق زمینی، دریایی، هوایی، چریکی، کلاسیک،سایبری، تبلیغاتی، رسانه‌ای، اطلاعاتی و امنیتی جبهه مقاومت توانست شکست غیر قابل ترمیمی را به تعبیر رهبر معظم انقلاب بر اسرائیل عارض کند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد:  هم از بعد اطلاعاتی هیمنه اطلاعاتی رژیم منحوس صهیونیستی فرو ریخت، هم از بعد غرور نظامی و ابهت پوشالی آن‌ها در هم شکست و کشورهای مختلف باید توجه داشته باشند که به طناب پوسیده این رژیم جعلی خود را آویزان و مرتبط نکنند همانطور که رهبری نیز به این مهم اشاره فرموند.

مدرسی خاطرنشان کرد: جریان فلسطین و حمایت از فلسطینی‌ها تنها به بعد از انقلاب مرتبط نمی‌شود بلکه قبل از انقلاب نیز این جریان وجود داشته است، شواهدی قابل توجه است از جمله دفتری که فداییان اسلام در قم برای دفاع از فلسطین تاسیس کردند و به ثبت نام هزاران نفر برای حضور و دفاع از فلسطین منجر شد و عدم اجازه حکومت طاغوتی برای امتداد این فعالیت را به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز نسبت به مسئله فلسطین وظایفی داریم، از وظایف همه جانبه اعم از مالی و معنوی است چراکه خاک فلسطین اشغال شده و مردم آن مظلوم هستند و دعا و درخواست از خداوند نیز باید داشته باشیم و در حد توان آن‌ها را یاری کنیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: 26  مهرماه روز تربیت‌بدنی است، رویکرد دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این عرصه است که باید با سرعت بیشتری انجام شود و در استان یزد بیش 68 پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد از جمله در بخش مرکزی و اکرم آباد که امید است نسبت به تکمیل این پروژه‌ها اهتمام جدی صورت گیرد.

وی افزود:  توسعه و تقویت ورزش بانوان در استان یزد توجه جدی لازم دارد و با توجه به خانه‌های کوچکی که در حال حاضر وجود دارد، سیستم‌های غذایی که به آن روی اورده شده ضرورت دارد جایگاه‌های اختصاصی و امکانات مناسب برای ورزش بانوان در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار