رییس پلیس راهور ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با بیان اینکه برهم زدن آسایش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: برخورد با خودروهای پلاک مخدوش و فاقد پلاک در استان تشدید می شود.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 14 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی احمد شاوردی اظهار داشت: با توجه به اینکه مخدوش کردن و تردد خودروهای فاقد پلاک توسط رانندگان جرم محسوب می شود ، پلیس راهور بدون اغماض با متخلفان را در دستور کار خود قرار داده است .

وی بابیان اینکه تغییر وضعیت، آلودگی صوتی موجب سلب آسایش مردم می شود، افزود: شناسائی،اعمال قانون و توقیف خودروهای فاقد پلاک و دارای تغییر وضعیت،آلودگی صوتی و هرگونه تخلفی که موجب برهم زدن آرامش و آسایش مردم شود در دستور کار پلیس راهور قرار دارد و حتی اگر خودرو در لحظه توقیف نشود برای آن دستور قضائی گرفته خواهد شد و برابر قانون با متخلف برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد:مخدوش کردن و دستکاری پلاک جرم است و و پس از اعمال قانون توسط عوامل گشت راهنمائی ورانندگی ، وسیله نقلیه متخلف توقیف و راننده خاطی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی می شود.

شاوردی در پایان خاطر نشان کرد:مردم می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی ضمن تماس با سامانه ۱۱۰ و یا ۱۲۰ پلیس راهور،آدرس محل و شماره نقلیه را اطلاع دهند تا برخورد قاطع پلیس با فرد متخلف صورت گیرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار