مدیرعامل شرکت گاز ایلام بیان داشت : بیشترین طلب این شرکت از پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام بوده که با اقدامات قانونی به عمل آمده ۵۰ درصد آن وصول و مابقی آن در دست اقدام است.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 14 October 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ کشاورز افزود : شرکت گاز استان هیچگونه بدهی به پیمانکاران ندارد و به محض ارائه اسناد، طلب آنها در کمترین زمان ممکن پرداخت می شود.

وی گفت : گازرسانی به مناطق محروم از مولفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است و روند اجرایی طرحهای گازرسانی به یک درصد جمعیت باقیمانده روستایی استان که از مناطق کمتر توسعه ‌یافته و سخت گذر است تا پایان سال جاری بسته می شود.

کشاورز ادامه داد : 566 روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که با برنامه ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال، همه روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان گازدار خواهند شد.

وی مطرح کرد : از این تعداد ۵۶۶ روستا گازدار، ۲۰ روستا در دست اجرا، ۱۴ روستا در برنامه‌ریزی آتی گازرسانی و ۳۷ روستا بدلیل شرایط خاص از جمله صعب‌العبور بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و غیره، از لحاظ سرانه کشوری مصوب، برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار