شهردار شهر دارالعباده یزد با حضور در مرکز سامد، به صورت تلفنی به سوالات و دغدغه های شهروندان پاسخ داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ 12 October 2023

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد مبنی بر پاسخگویی و ارتباط مستقیم مسئولین استانی با مردم، ابوالقاسم محی الدینی به دعوت مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد در مرکز سامد حضور پیدا نمود و به صورت تلفنی به سوالات و دغدغه های مردمی پاسخ داد.

در ابتدای سال جاری از سوی استاندار یزد برنامه حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در استانداری به منظور پاسخگویی به تلفن ۱۱۱ سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) به مدیران کل و رؤسای دستگاه های اجرایی استان، مدیران کل استانداری، فرمانداران و شهرداران مرکز شهرستان ها ابلاغ شد.

در این جلسه سید حسن سالاری مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد، حامد سلطانی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و حسین ساجدی فر مدیر دفتر ارتباطات مردمی شهرداری یزد نیز حضور داشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار