به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام ۸۵۶ سری جهیزیه با هم افزایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و سپاه فتح استان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اهداء شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ 12 October 2023

اهداء ۸۵۶ سری جهیزیه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مراسم اهداء ۵۵ سری جهیزیه به نمایندگی از ۶۴۲ سری جهیزیه در استان با هم افزایی کمیته امداد و سپاه فتح استان و ۲۱۴ سری جهیزیه توسط کمیته امداد، به همت کمیته امداد منطقه دو یاسوج، با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاون هماهنگی سپاه فتح استان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم به نوعروسان تحت حمایت برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت محمد (س) گفت: کمیته امداد با هدف حمایت از محرومان و نیازمندان ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شد.
وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد، اهداء جهیزیه به مددجویان تحت حمایت به منظور توانمندسازی آنان است.
مبشری ضمن تقدیر از سپاه فتح استان به خاطر مشارکت در تمامی برنامه‌های کمیته امداد، گفت: در همین خصوص در هفته وحدت ۸۵۶ سری جهیزیه با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان به همت کمیته امداد و سپاه فتح استان به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد.

اهداء ۸۵۶ سری جهیزیه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

وی بیان کرد: اقلام جهیزیه اهداء شده به مددجویان شامل ماشین لباسشویی، یخچال، فرش، تلویزیون، جاروبرقی و گاز خوراک پزی است.
مبشری افزود: یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد با اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، ترویج ازدواج آسان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه و به خصوص در بین جوانان است.
شایسته ذکر است؛ در این مراسم ۵۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یاسوج به نمایندگی از ۸۵۶ مورد در سطح استان اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار