مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه مطرح کرد؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: درصد بالایی از تخلفاتی که در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد به دلیل جهل به قانون است.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ 10 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سلمان محمدی ظهر امروز سه‌شنبه (۱۸ مهر ماه) در نشست تخصصی اعضای دفتر هماهنگی و هیئت‌های بدوی و تجدید نظر رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در مرکز خانه معلم شماره یک کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: به تبعیت از وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم نقشه راهمان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی افزود: برای دستیابی به این اهداف یک راهبرد اصلی برای خود انتخاب کرده‌ایم که اتحاد و انسجام درون سازمانی و یک تعامل و همکاری برون سازمانی است و انتظار می‌رود همه از آن پیروی و آن را رعایت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش و مجموعه آموزش و پرورش را باید به چشم یک سیستم نگاه کنیم.

این مقام مسئول ابراز کرد: مهم‌ترین ویژگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اتحاد و انسجام بین مجموعه و تعامل و همکاری برون سازمانی است.

وی عنوان کرد: فعالیت آموزش و پرورش در این راستا باید همراه با دستگاه‌های دیگر باشد و اصلی‌ترین سرمایه هر سازمانی نیروهای انسانی آن است.

محمدی بیان کرد: یکی از وظایف مسئولین آن سازمان صیانت از نیروی اداری و اصلی‌ترین سرمایه‌ آن است لذا نباید به راحتی این سرمایه آسیب ببیند برای اینکه به صیانت از نیروی انسانی برسیم باید برنامه‌مان بر این باشد که از وقوع تخلف و جرم پیشگیری کنیم.

محمدی گفت: درصد بالایی از تخلفاتی که اتفاق می‌افتد در آموزش و پرورش به علت جهل به قانون است لذا باید بزرگترین سرمایه‌های سازمان را آموزش داده و آگاه‌سازی کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه این اتفاق افتاده است به هر ۲۴ اداره آموزش و پرورش استان برای آموزش سطوح مختلف اداره‌ها از جمله مدیران مدارس، معاونین مدارس به صورت حضوری جلسات مختلفی را برگزار کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: اگر تخلفی نیز تا کنون صورت گرفته به دلیل عدم آگاهی و جهل به قانون است و اصلی‌ترین حامی اداری‌ها «قانون» است اما در صورتی که از آن اطلاع و به آن علم داشته باشیم آن را به درستی اجرا می‌کنیم.

محمدی بیان کرد: اما با وجود همه این‌ها زمانی به طور عمدی یا سهوی تخلفی به وقوع می‌پیوندد و در آن زمان نیاز است که برخوردی صورت بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار