نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مقاومت فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی را به زانو در آورده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 09 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در آئین تجلیل از خادمین و خیران اربعین حسینی موکب علی بن موسی الرضا (ع) استان گلستان اظهارکرد: آن‌هایی که با امام حسین (ع) ارتباط برقرار می‌کنند یک حرارات و عشق حسینی در دل آن‌ها پیدا می‌شود که هیچ وقت سرد نخواهد شد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه رابطه با امام حسین (ع) آثار و برکات دنیوی و اخروی زیادی دارد، افزود: یکی از آثار مهم رابطه با امام حسین (ع) نهضت‌ها و حرکت‌هایی بود که در اسلام علیه ظلم پیدا شده است.

وی تصریح کرد: منشاء همه قیام‌هایی را که بعد از حادثه کربلا در تاریخ اسلام علیه ظالمان تحقق پیدا کرد، کربلا و قبر سید الشهدا (ع) بوده است، چون زیارت قبر امام حسین (ع) و روح و مکتب بلند و والای امام حسین (ع) به آنان درس می‌داد و راهگشا بود.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه امام حسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است، گفت: رابطه با امام حسین (ع) در دل و جان انسان اثر می‌گذارد.

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان در واکنش به «طوفان الاقصی» و تحقیر رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: این روح امام حسین (ع) است که مقاومت فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی را به زانو در آورده است.

وی افزود: آن‌هایی که روح امام حسین (ع) در وجود آن‌ها است با دیدن صحنه‌های عزتمندانه این روز‌ها و مقاومت مردم مظلوم در مقابل رژیم ظالم، گردن کلفت، نسل کش، آدم کش، جانی و دیکتاتور خوشحال می‌شود.

آیت الله نورمفیدی در ادامه خطاب به خادمین اربعین حسینی، گفت: شما در مسیر عرض ارادت به ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت می‌کنید این امر مبارکی است که باید همه خادمین قدردان این توفیق الهی باشند.

امام جمعه گرگان گفت: امروز دنیا سعی دارد ما را از امام حسین (ع)، ارزش‌ها و این سرمایه‌های مهم معنوی جدا کند و ما وظیفه داریم با شور و عشق و انگیزه خالص از این سرمایه معنوی و ارزشمند حراست و پاسداری کنیم.
منبع/فارس

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار