جامعه اهل سنت خراسان‌شمالی در بیانیه اعلام کردند؛ طوفان الاقصی، عاجز بودن نظامیان رژیم صهیونیستی در مقابل قدرت رزمندگان فلسطینی است.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 09 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، علماء و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی طی بیانه‌ای از حمله حماس به رژیم صهیونسیتی حمایت کردند.

طوفان الاقصی؛ عاجز بودن نظامیان رژیم صهیونیستی در مقابل قدرت رزمندگان فلسطینی

در این بیانیه آمده است: نخبگان دینی اهل سنت خراسان‌شمالی پیشروی مقتدرانه و موفقیت‌های بی‌نظیر رزمندگان شجاع فلسطینی و محور مقاومت در مقابل رژیم کفار صهیونیستی را به محضر مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله و جمیع امت‌های اسلامی تبریک می‌گویند.

در بیانیه مزبور آمده است: این عملیات پیروزمندانه پیامی نیز برای جهان عرب، جهان اسلام و جامعه بین‌المللی بخصوص آنانی دارد که در تلاش برای عادی‌سازی روابط با این دشمن هستند، با این مضمون که آرمان فلسطین زنده است و تا زمان پیروزی و آزادسازی «خاک» آن از بین نخواهد رفت.

در ادامه این بیانیه ذکر شده است: این رژیم کودک‌کش بر این باور بود که می‌تواند با برخی از تسلیحاتی که در اختیار دارد و با «گنبد آهنین» هیچ‌کس توانایی مقابله با رژیم سفاک را نداشته باشد، در حالی که رزمندگان فلسطینی و محور مقاومت و حماس در عملیات طوفان الاقصی فقط با استفاده از گوشه‌ای از تسلیحات خود؛ زیرساخت‌های اصلی آن را نابود و ضعیف بودن ارتش این رژیم جعلی را بر همگان ثابت نمودند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن تبریک این پیروزی مقتدرانه به مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله از تمامی جوامع اسلامی و امت‌های مسلمین می‌خواهیم دست حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین برنداشته و همچنان در مقابل رژیم صهیونیستی وهمدستانش باایستند، چراکه تحقق وعده‌های الهی در نصرت مومنین و نابودی ظالمین خواهد بود.

من الله توفیق

جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار