مدیرکل پست کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت: سایت روستا بازار برای فروش محصولات بومی روستاییان بدون واسطه راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ 09 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حسین نامداری ظهر امروز دوشنبه (۱۷ مهرماه) در نشست خبری هفته جهانی پست که در اداره کل پست استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سه میلیون و ۲۰۰ هزار مرسوله توسط نیروها در پست استان کرمانشاه  در ۶ ماهه امسال جابه‌جا شدند.

وی افزود: از مجموع این مرسولات یک میلیون و ١٠٠ هزار مرسوله در داخل استان کرمانشاه توسط نامه رسان‌ها توزیع شدند.

مدیرکل پست استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲ میلیون و ١٠٠ هزار مرسوله ارسالی به استان‌های دیگر داشته و نیروهای نامه‌رسان در طول یک ماه سه هزار سفر در داخل و خارج شهر دارند‌.

وی بیان کرد: ۸۷ نفر نیروی نامه رسان در مرکز استان کرمانشاه فعال هستند و در مجموع ۲۳۹ نفر پرسنل رسمی، پیمانی و قراردادی در اداره پست استان کرمانشاه مشغول به کار هستند.

نامداری از انعقاد یک تفاهم‌نامه با مدیر تعاون روستایی خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه سایتی به نام روستا بازار راه اندازی شد.

وی ادامه داد: اهالی روستا برای فروش محصولات بومی خود بدون واسطه با کمک این سایت می‌توانند با اداره کل پست استان کرمانشاه قرارداد منعقد کنند.

نامداری اذعان کرد: بستر دیگر برای فروش محصولات روستاییان سامانه «ای بازار» است که توسط اداره پست و این سامانه محصولات به فروش می‌رسند.

وی با اشاره به اجرای پروژه  «جی نف»،ادامه داد: مزایای این پروژه دارا بودن ٢ شناسه ملی و شناسه مکان است.

این مقام مسئول تشریح کرد: تکمیل این پروژه منجر به شفاف سازی در حوزه قاچاق کالا و زمین خواری می‌شود.

نامداری عنوان کرد: امروزه روش‌های ارسال مرسولات پستی هوشمند شده و دیگر برای ارسال از روش‌های سنتی استفاده نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: سامانه‌های هوشمند دیگر از قبیل سامانه قبول و توزیع محصولات و سامانه مبادله پستی که با ورود دستگاه سورتینگ، دیگر از تجزیه سنتی دستی استفاده نمی‌شود.

نامداری تأکید کرد: استفاده از این دستگاه نیازمند ١۶٠ میلیارد تومان اعتبار است و به دلیل کمبود اعتبار فعلا مورد استفاده قرار نگرفته است.

به گفته نامداری در ایام اربعین ٣٢ هزار گذرنامه توسط پست استان کرمانشاه توزیع شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار