مدیرکل هواشناسی کرمانشاه:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: احتمال بارش در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان کرمانشاه بیشتر به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ 09 October 2023

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس بررسی تحلیل داده‌های هواشناسی، هوای استان کرمانشاه امروز (دوشنبه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی اوقات با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت امواجی کم دامنه از روز سه‌شنبه تا پایان هفته به تناوب جو منطقه را تحت تأثیر گرفته است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر کاهش دمای روزانه افزایش نسبی دمای شبانه و در بعضی ساعات تشدید وزش باد بارش‌هایی نیز غالبا به شکل پراکنده احتمالا با رعد و برق برای استان کرمانشاه در پی خواهند داشت.

این مسئول بیان کرد: احتمال بارش در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان کرمانشاه بیشتر به نظر می‌رسد.

وی گفت: شایان ذکر است از اواخر وقت سه‌شنبه تا صبح چهارشنبه امکان اینکه وزش باد سبب نفوذ غبار نسبتا رقیق به ویژه به نواحی مرزی استان کرمانشاه شود چندان دور از انتظار نیست.

این مسئول عنوان کرد: در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهر کرمانشاه بین حداقل هشت تا حداکثر ٣٠ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی قصر شیرین با بیشینه دمای ٣۵ درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرستان‌های سنقر و اسلام آباد غرب با کمینه دمای پنج درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقاط استان کرمانشاه گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار