مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: باید با شهدا برای ایستادگی در مقابل رژیم غاصب اسرائیل بیعت کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ 08 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی عصر امروز (یکشنبه ١۶ مهر ماه) در جشن مردمی کرمانشاهیان در حمایت از مردم فلسطین اظهار کرد: کرمانشاه دروازه کربلا است و با ۲۴۰ شهیدی که تقدیم کرده و خانواده‌های شهدایی که جمع شدند نسل اول، دوم  سوم و چهارم انقلاب در کنار یکدیگر قرار گرفتند.

وی افزود: اگر راهی را که شهدا آغاز کردند ادامه داده و به پایان برسانیم، پایان اسرائیل اقامه نماز در بیت المقدس است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این تجمع با تلاوت آیات قرآن به آیاتی می‌رسیم که می‌فرماید، قومی که در مقابل شما قرار گرفته‌اند در سنگرها کمین کردند.

وی ادامه داد: این قوم به نیروی نظامی‌شان افتخار کرده و می‌خواهند به شما ضربه بزنند و راه پیروزی شما حمله به سنگر اسرائیل است.

وی با بیان اینکه نسلی که فلسطین تربیت کرده بهترین نسل در ۸۰ سال گذشته است، خاطرنشان کرد: با شهیدان بیعت می‌کنیم که مرز کرمانشاه را به بیت المقدس منتقل کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: جنایاتی نیز در ایران رخ داد از جمله ترور دانشمندان و نظامیان، انفجار مناطق و تلاش برای منزوی کردن ایران اما ما ایستاده و به گونه‌ای حرکت کردیم که موشک‌های ایرانی به قلب تل‌آویو رسیده است.

وی تأکید کرد: راوی انقلاب باشید رهبر کبیر انقلاب فرمودند به قله‌ها نزدیک شدیم و این قله، قله ظهور است لذا هر فردی باید مبلغی برای انقلاب اسلامی باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار