دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: دادگستری استان در جهت تأمین امنیت انتخابات و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این حماسه ملی، ستادی را تحت عنوان ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در شهرکرد تشکیل داده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 08 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سیدنصرالدین صالحی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی شهرستان کیار با بیان اینکه خدشه به امنیت و آرامش عمومی مردم خط قرمز دادگستری چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود، گفت: دستگاه قضایی علیرغم توسعه سیاست‌های کیفرزدایی و حبس‌زدایی با مخلان نظم و امنیت عمومی مردم قاطعانه برخورد می‌کند.

دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آرامش فکری و روانی آحاد جامعه متضمن برقراری امنیت عمومی و بسترساز پیشرفت‌های مهم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

وی افزود: دستگاه قضایی استان در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضائیه و منویات مقام معظم رهبری ضمن پیشبرد اهداف و خط مشی‌های تعریف شده در سند تحول قضایی، ترویج قانون‌مندی و عدالت‌گستری را مبنای عمل خود قرار داده است.

صالحی ادامه داد: در همین راستا دستگاه قضایی، اقداماتی همچون حمایت از اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری، نظارت و رصد کانال‌ها و شبکه‌های فضای مجازی، صیانت از حقوق عامه و امیدآفرینی در میان اقشار مختلف مردم را در قالب تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی تدوین و عملیاتی کرده است.

وی با اشاره به موضوع انتخابات اضافه کرد: دادگستری استان در جهت تأمین امنیت انتخابات و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این حماسه ملی، ستادی را تحت عنوان ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در مرکز استان تشکیل داده و تلاش دارد تا در کنار دستگاه‌های مسؤول، انتخاباتی پرشور و دشمن‌شکن را رقم بزند.

گفتنی است در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کیار محمد محمدی‌منش به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی و از زحمات رضا قاسمی رستمی، دادستان پیشین تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار