مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: سعی داریم که امسال و سال آینده در ۲۰۰ روستا که کانکس دارند، مدرسه بسازیم، در حال حاضر هم ۵۰ مدرسه آماده افتتاح و بهره‌برداری است.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱ 05 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، یونس بهاروند ایران نیا در حاشیه افتتاح مدرسه ۳ کلاسه امام حسن مجتبی (ع) شگرآباد نورآباد، مدرسه ۳ کلاسه امام رضا(ع) روستای شترمل و مدرسه ۲ کلاسه امام جواد (ع) روستای کشورزه که به مناسب هفته وحدت و به نیابت از ۶۵۵۵ شهید استان لرستان با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان، فرماندار دلفان و دیگر مسوولان برگزار شد، اظهار کرد: برای رفع محرومیت در همه زمینه‌ها از جمله مدرسه سازی باید همه ارگان‌ها و خیرین مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: مدرسه ۳ کلاسه امام حسن مجتبی (ع) شگرآباد با مشارکت خیر محترم ساکن قم و قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در شهرستان دلفان ۳۳ پروژه غیر از پروژه‌های عادی در مناطق محروم و دور افتاده در دست اقدام داریم، عنوان کرد: ۳۳ پروژه‌ای که تاکنون کانکس بودند، ازاین تعداد ۱۲ پروژه آماده بهره‌برداری است، مابقی هم جزو برنامه‌های اداره کل نوسازی است.

بهاروند ایران نیا گفت: سعی داریم که امسال و سال آینده در ۲۰۰ روستا که کانکس دارند، مدرسه بسازیم، در حال حاضر هم ۵۰ مدرسه آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی تاکید کرد: مدارسی که در روستاها ساخته می‌شوند، مشابه مدارس شهری است، زیرا ما به دنبال عدالت آموزشی در همه مناطق هستیم.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار