معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:
معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمان تربیت بدنی دانش آموزان با استعداد در رشته های مختلف ورزشی را شناسایی و برای برگزاری مسابقات ورزشی آماده نمایند.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ 04 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی در دوره توانمند سازی معلمان تربیت بدنی شهرستان بویراحمد گفت: یکی از اولویتهای معاونت تربیت بدنی در آغاز سال تحصیلی برگزاری دوره های توانمند سازی معلمان تربیت بدنی در راستای دانش افزایی است که عامل مهمی درجهت ارتقاء کیفی فعالیتهای ورزشی در مدارس است.
وی با بیان اینکه دوره آموزشی توانمند سازی معلمان تربیت بدنی در 13 شهرستان ومنطقه آموزش وپرورش در سطح استان در حال برگزاری است گفت: معلمین تربیت بدنی استعدادیابی در مدارس را سر لوحه کار خود بدانند و دانش آموزان با استعداد در رشته های مختلف ورزشی را شناسایی و برای برگزاری مسابقات ورزشی درون منطقه ای و برون منطقه ای آماده نمایند.
معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری باشکوه میزبانی مسابقات ورزشی در استان اشاره کرد و بیان کرد: امسال ما میزبان مسابقات رشته های مختلف ورزشی دانش آموزی در سطح کشور بودیم این مسابقات به خوبی برگزار و مورد تایید وزارت قرار گرفت و از مجموعه آموزش وپرورش تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

کرمی اظهار داشت : درابتدا وقتی داوطلب برگزاری این مسابقات شدیم و میزبانی را پذیرفتیم احساس می کردند از برگزاری این مسابقات ناتوان هستیم اما در پایان ظرفیت و توانمندی استان ما و آموزش و پرورش ما را فهمیدند تا جای که تقدیر کردند بر توانمندی ما در حوزه تربیت بدنی صحه گذاشتند.

کرمی در پایان گفت : در این کارگاههای آموزشی که در ۱۳ شهرستان و منطقه در استان برگزار شد ۵۰۰ مربی تربیت بدنی با جدید ترین شیوه های تدریس و ارزشیابی درس تربیت بدنی آشنا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار