رئیس شورای شهر پاوه، از تشکیل کمیته حسابرسی داخلی شهرداری به منظور تقویت ابعاد همکاری ارکان مدیریت شهری و حفظ حقوق شهروندان از طریق ارتقای پاسخگویی عمومی شهرداری به مردم و نمایندگانشان در شورای اسلامی شهر و وزرات کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ 04 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، دیار عبدالله‌زاده رئیس شورای شهر پاوه امروز در جمع خبرنگاران از تشکیل کمیته حسابرسی شهرداری در شورای شهر «پاوه» خبر داد، اظهار کرد: این کمیته، کمیته‌ای نظارتی، پایشگری و مشاوره‌ای است که براساس دستورالعمل صادره از وزارت کشور از سوی شورای اسلامی شهر برای انجام مسؤولیت‌های مصوب تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: مسلم قادری و خانم‌ها نرمین بابایی و یسرا میرآبادی به ترتیب تحت عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر و شهرداری و حسابرس مستقل جهت فعالیت در این کمیته انتخاب و معرفی شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر پاوه درمورد تشکیل این کمیته، افزود: بهبود انضباط و شفافیت مالی و غیرمالی در شهرداری، جلوگیری از انتشار گزارشات ناسازگار و  نظارت و پایش عملکرد مدیران ارشد شهرداری از جمله اهداف تشکیل این کمیته است که ابلاغ آیین نامه آن از اقدامات مثبت وزارت کشور در راستای ارتقای جایگاه شوراهای اسلامی شهرها و جلوگیری از تخلفات و ارائه گزارشات غیرواقعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار