معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، ازاعطای تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای ورود گردشگران به استان و همچنین گردشگران داخل استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ 04 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، وحید امیری معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره خوراک در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: جشنواره خوراک به مناسبت ۲۴ مهرماه، مصادف با شانزدهم اکتبر، روز جهانی غذا، با همکاری شهرداری از ۲۳ تا ۲۵ مهرماه جاری در کرمانشاه به عنوان سی‌وهفتمن شهر خلاق دنیا و دومین شهر خلاق ایران بعد از گیلان، برگزار خواهد شد.

وی از جذب گردشگران در حوزه توریسم سلامت به‌عنوان یکی از پروژه پیشران برای توسعه گردشگری استان یاد کرد و گفت: در هفته گردشگری از فعالان این حوزه در راستای آشناسازی و شناسایی ظرفیتی استان به‌منظور هم‌اندیشی برای جذب گردشگر با حضور فعالان حوزه سلامت و بهداشت و دفاتر گردشگری برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای ورود گردشگران به استان و اعطای تسهیلات به گردشگران داخل استان سخن گفت و افزود: در قالب تفاهمنامه میراث فرهنگی، استانداری، حج و زیارت و بانک مهر تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات به گردشگرانی که در قالب تور به استان وارد و یا از استان کرمانشاه؛ استانی دیگر را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کنند، پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: گردشگران برای استفاده از این تسهیلات که در قالب سفر کارت به گردشگران داده می‌شود، باید از طریق دفاتر خدماتی که با بانک مهر قرارداد دارند، اقدام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار