بطور قطع در استان ما افرادی خاص با هویت مشخص که اتفاقا بخشی از آنان در سپهر اجرایی استان صاحب نام و منصب اند بصورت عریان مسیر را برای ورود مردم به این عرصه مهیا کرده و با تبلیغات گسترده ،جای پای این شرکت را در استان باز کرده اند
کد خبر: ۱۱۲۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲ 03 October 2023

تابناک ایلام :: این روزها از شرکت لاکسون و اقدامات اغواگرانه رابطین آن در استان بسیار شنیده اید.

شرکتی که با اهداف سودجویانه خود و با دانه پاشی برخی افراد سرشناس استان در حوزه اقتصاد و مدیریت ،با تبلیغات فریبنده خود و سواستفاده از وضعیت اقتصادی مردم ،منابع مالی بخش قابل توجهی از مردم را به منشا نامعلومی بنام سرمایه گذاری مجازی سوق دادند.

آنگونه پیداست رابطین این شرکت کذایی طعمه های خود را صرفا در دو استان محروم بوشهر و ایلام و در سطح بین الملل کشور فقیر غنا شناسایی و با وعده های دروغین سود دهی اغفال کرده اند.

مع الاسف در میان رابطین مبلغ این شرکت چهره های دانشگاهی ،اقتصادی و اجرایی استان دیده می شود که از آنان بعنوان سرشبکه های اصلی فریب مردم یاد میشود.

اقدامات فریبنده و اغواگرانه آنان باعث شده تا تعداد زیادی از هم استانی ها حداقل دارایی های خود را به نام سرمایه گذاری و سود دهی به سمت این شرکت و در واقع سرشبکه های طماع آن سوق دهند.

موضوعی که در کنار اتلاف سرمایه های مردم ،آسیب به اقتصاد کشور از طریق مشارکت در اقتصاد هرمی و کلاهبرداری پانزی  و مهمتر از آن زمینه ساز یک بحران اجتماعی و امنیتی در استان شده است

شیوه ای غیر قانونی و اغواگرانه که با فریفتن مردم استان بخش قابل توجهی از منابع مالی آنان را فعلا بلوکه کرده است.

صرفنظر از آسیب های اقتصادی ناشی از گسیل سرمایه های مردم به سمت شرکت های مجازی با منشا نامشخص ،فنا شدن این حجم از سرمایه ،کشانیده شدن حجم عظیمی از مردم به سوی فلاکت و فقر محض بدیهی ترین آثار این شیوه نادرست به جیب زدن منابع و سرمایه های مردم است.

بطور قطع در استان ما افرادی خاص با هویت مشخص که اتفاقا بخشی از آنان در سپهر اجرایی استان صاحب نام و منصب اند بصورت عریان مسیر را برای ورود مردم به این عرصه مهیا کرده و با تبلیغات گسترده ،جای پای این شرکت را در استان باز کرده اند.

انتظار می رود مدیریت استان و دستگاه های نظارتی خصوصا مدعی العموم با ورود به این موضوع از طریق برخورد قاطع با تور اندازی و فریب مردم استان ، راه هرگونه سواستفاده آتی از فقر و فلاکت مردم و  اتلاف سرمایه آنان را ببندد تا منبعد استان ما جولانگاه افراد سو استفاده گر و منفعت طلب نشود .

مردم بی صبرانه خواستار ارایه گزارش رسمی دستگاههای مسول در این خصوص هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار