مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت خانه‌های سازمانی در استان بررسی و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 03 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، فرشاد طهماسبی گفت: ۲۰۰ خانه سازمانی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که بر اساس قرارداد‌های قانونی تحویل کارمندان دارای شرایط شده است یا در زمانی خاص به فروش رسیده است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به سکونت طولانی مدت بعضی از مدیران گذشته استان در خانه‌های سازمانی، ادامه داد: تعداد زیادی از منازل سازمانی سال‌های زیادی است که در اختیار برخی از افراد قرار دارد که نه تنها کرایه مصوب را پرداخت نکرده‌اند بلکه خانه‌ها را تحویل هم نداده‌اند.

وی افزود: در همین راستا بازرسی استانداری تلاش جدی را شروع کرده تا با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی و مراجع قضایی، قانون و عدالت را در موضوع خانه‌های سازمانی اجرا کند.

طهماسبی اضافه کرد: ساکنین بعضی از منازل، کارمند دولت نبوده یا باز نشسته شده‌اند و تعدادی صاحب منزل شخصی هستند و بدون توجه به قانون و شرع سال‌ها ساکن این منازل هستند.

وی، با توجه به ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری و سوء‌استفاده از موقعیت اداری، گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا پایان آبان‌ماه قانون و عدالت را در راستای تخلیه خانه‌های سازمانی که غیرقانی متصرف شده است اجرا کرده و گزارش را به استانداری ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار