سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد گازرسانی به بیش از ۱۰۰ روستا و همچنین شهر ازگله در نیمه دوم امسال به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 02 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا ناصر حسینی، با اشاره به اینکه امسال گازرسانی به ۲۴۵ روستای استان کرمانشاه را در دست اقدام داشتیم، گفت: نیمه اول سال ۱۴۷ روستای استان گاز دار شدند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ روستای دیگر باقی مانده که گازرسانی به آنها نیز تا پایان سال انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با اتمام گازرسانی به این ۲۴۵ روستا، کمتر روستای بالای ۲۰ خانواری در استان خواهیم داشت که گازرسانی نشده باشد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تعداد روستای استان کرمانشاه که اکنون گازدار هستند را ۲۱۶۸ روستا عنوان کرد و ادامه داد: تعدادی از این روستاها که در مسیر گازرسانی بوده‌اند، زیر ۲۰ خانوار جمعیت دارند.

حسینی با بیان اینکه اکنون از ۳۵ شهر استان نیز ۳۳ شهر گاز دار است، تاکید کرد: تنها گازرسانی به شهر ازگله باقی مانده که در دست اقدام است و این طرح نیز تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید. نفت شهر نیز شهر دیگر بدون گاز است که چون جمعیت چندانی ندارد، مشمول گازرسانی نیست.

وی گفت: با اجرای این طرح‌های گازرسانی تعداد قابل توجهی از شهرستان‌های استان از نظر گازرسانی سبز خواهند شد، یعنی تمام شهرها و ۹۰ درصد روستاهای این شهرستان‌ها گازرسانی شده است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه همچنین از در دست اجرا بودن گازرسانی به ۲۳۵ واحد صنعتی نیز خبر داد و افزود:  نیمه اول امسال ۱۳۵ واحد صنعتی از این تعداد گازرسانی شدند و گازرسانی به مابقی طرح‌های صنعتی نیز تا پایان سال اجرا خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار