معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام از برگزاری مانور مشترک جمعیت هلال احمر استان با شرکت نفتی سروک آذر مهران به مناسبت روز آتش‌نشان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ 02 October 2023
به گزارش تابناک ایلام؛ سجاد حیدریان معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر از برگزاری مانور  مشترک جمعیت هلال احمر استان با شرکت نفتی سروک آذر مهران  در مورخ 1402/07/09، به مناسبت روز آتش‌نشان خبر داد.
 
حیدریان بیان داشت: این مانور که متشکل از تیم های  HSE و آتش‌نشانی شرکت نفت، واکنش سریع، آنست، ارتباطات معاونت امداد و نجات و تیم عملیاتی شهرستان مهران در محل شرکت نفت سروک آذر شهرستان مهران برگزار گردید. 
 
وی افزود: اجرای مانور در راستای آمادگی نیروها برای مقابله با حوادث مختلف امری ضروری است و قطعا این اقدام باعث افزایش توانمندی نیروها در واکنش به موارد اضطراری می‌شود.
 
معاون امداد و نجات استان تصریح کرد: جهت همکاری و تمرین در شرایط واقعی برای پاسخگویی مطلوب به حوادث و سوانح سناریو این مانور مبنی بر زمین لرزه و نشت گاز H2S در این میدان نفتی بود، که با ورود تیم ارزیاب  جمعیت هلال احمر و HSE شرکت نفت و سپس ایمن سازی محل حادثه توسط تیم های آتش نشانی با پشتیبانی تیم های جستجو و نجات هلال احمر انجام گرفت.
 
او در پایان گفت: هدف اصلی از برگزاری مانور شناسایی نقاط ضعف است که بتوان این نقاط ضعف را به نحوی پوشش داد که به نقاط قوت تبدیل گردد که این مانور به نحو احسن به تمام اهدافی که برای آن پیش‌بینی گردیده دست یافت./ح
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار