مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از طبخ و توزیع بیش از ۵۰ هزار غذای گرم و ۳۵ هزار لیوان شربت و میان وعده در بین زائران اربعین در مرز تمرچین خبرداد.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ 01 October 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام جوانبخت در جمع خبر نگاران در تشریح برنامه های دهه اوقاف گفت: برگزاری همایش یاوران وقف، توزیع بسته‌های آموزشی برای دانش آموزان، غبار روبی مزار شهدا و راه‌اندازی نمایشگاه اوقاف در میدان انقلاب ارومیه را از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی در دهه وقف است.

وی در ادامه  گفت: از مجموع درآمدهای اوقاف در سال گذشتته ۷ میلیارد برای نیات مذهبی، ۲ و نیم میلیارد در خیریه، ۳ و نیم میلیارد در مدارس علوم دینی و روحانیت و ۱۴ میلیارد هم در مساجد استان هزینه شده و مابقی نیز برای حفظ اصل موقوفات هزینه می‌شود.

حجت الاسلام جوانبخت تصریح کرد: امسال در ایام اربعین در مرز تمرچین موکب موقفان خیراندیش مستقر شد و بیش از ۵۰ هزار غذای گرم و ۳۵ هزار لیوان شربت و میان وعده در بین مردم توزیع شد.

وی با بیان اینکه امسال ۳۶۰ بسته تحصیلی بین اقشار نیازمند توزیع شده است، اظهار کرد: در زلزله خوی ۹۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد تومان در سه آشپزخانه توزیع شد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز در بین هیئات مذهبی بر اساس نیات واقفین توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تصریح کرد: در جشن‌های سلاله‌ها امامزاده سید بهلول خوی در مرحله استان رتبه نخست را به دست آورد و به مرحله کشوری راه یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار