کد خبر: ۱۱۲۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 01 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جامعه روحانیت ما از بنیه اعتقادی ایمانی ولایی برخوردار است، باید به خدمات عظیم دولت اشاره کرده و در کنار آن نقد هم داشته باشیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در گردهمایی جامعه روحانیت شهرستان ساری که در آستانه امامزاده عباس (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته وحدت، سالروز دو میلاد خجسته و مبارک رئیس مکتب و رئیس مذهب و روز اخلاق و مهرورزی، اظهار کرد: اگر فقط یک روحانی هم کج‌فکر و کج‌راه شود خوب نیست، نباید بگذاریم که حتی یک فرزند و یک نوه روحانی در مقابل نظام و خون ۲۳۰هزار شهید موضع بگیرند.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: باوجود همه این مسائل جامعه روحانیت سالمترین اقشار است؛ اگر همین ضعف معیشتی که جامعه روحانیت و طلاب به آن مبتلاست در جامعه‌ای دیگر وجود داشته باشد آسیب‌های زیادی خواهد داشت، آسیب به این جامعه، هدف حساب شده دشمن است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جامعه روحانیت ما از بنیه اعتقادی ایمانی ولایی برخوردار است، تصریح کرد: در مسئله جهاد تبیین باید مربیانی را تربیت کنیم که با همین بازداشت‌شدگان اغتشاشات صحبت کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به وجود فضلای خوب در استان مازندران و قم، بر دعوت آنان و استفاده از ظرفیت آنان و سپاه که قدرت اقناع‌گری بالایی دارند تاکید کرد و گفت: عقل اجتماعی و انتقادی خیلی مهم است، گاهی ممکن است انتقادی به حق بوده اما به‌جا نباشد، الان ما یک دولت انقلابی ولایی داریم که شبانه‌روز ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دولت گذشته جنگ بین میدان و دیپلماسی به راه انداخته بودند؛ اما رئیس‌جمهور دولت سیزدهم در سازمان ملل عکس سردار سلیمانی و قرآن را با افتخار بالای سر می‌برد‌ و با ۱۵ کشور همسایه ارتباط درست برقرار می‌کند.

وی با اشاره به خروج گروه‌های تجزیه طلب کردی در مرز عراق و ایران توسط نیروهای عراق، اعلام کرد: امروز در موج اعتراضی ایجاد شده که به رئیس جمهور آمریکا می‌گوید دست شما با ایران در یک کاسه است، پشتشان در حال خالی شدن است.

در کرونا روز ۷۰۰ کشته جمع می‌شد اما واکسن ساخته شد و صادرکننده آن شدیم، هم ماهواره ساختیم هم ماهواره‌بر داریم.

آیت الله محمدی لائینی اعلام کرد: انتقاد ما به دولت و مسئولان به جای خود، عقل انتقادی و اجتماعی باید در کار باشد، به خدمات عظیم دولت اشاره کرده و در کنار آن نقد هم داشته باشیم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار