رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از قرارداد 2 میلیارد و 400 میلیون تومانی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خبر داد و گفت: انتشار قرارداد بازیکنان و کادر فنی بسکتبال محرمانه است و اتفاقات اخیری که رقم خورد اخلاقی نیست.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 30 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، عیسی مهری در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و انتشار مبالغ قراردادها، اظهار کرد: انتشار قرارداد قانونی نیست.

وی ادامه داد: قرارداد بازیکنان و کادرفنی و موضوعاتی که وجود دارد جنبه محرمانه دارد و اصل انتشار این موضوع اخلاقی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: جلسه‌ای را با شهردار گرگان داریم که راجع به این موضوعات گفتگو خواهیم کرد.

مهری بیان کرد: برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان امسال یک شورای سیاستگذاری تشکیل شد که چهار نفر تیم اجرایی هستند و آقایان کریم علمی، هادی ایزدپناه و ساعد کریمی از کارکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به عنوان ناظر، مسوول حراست شهرداری، نماینده دادستان، فرماندار و نماینده دستگاه‌های امنیتی اعضای آن هستند.

وی تاکید کرد: در جلسات برگزار شده نگاه بر این بود که تیم شهرداری گرگان به صورتی بسته شود که بتواند به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات آسایی عملکرد خوبی داشته باشد و با توجه به عملکرد مثبت تیم در لیگ برتر تیم با شاکله قابل قبولی بسته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: من در روز خبرنگار هم این موضوع را رسانه‌ای کردم که رقم قرارداد آقای هاشمی سرمربی تیم همانند آقای حاتمی در سال گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ است و من حتی از آقای علمی این موضوع را پرسیدم و ایشان این عدد را به ما اعلام کرد.

مهری گفت: در ادامه کار رقم یک میلیارد و ۷۰۰ مطرح شد که به نتیجه نرسیدند و در حال حاضر مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مطرح شده و شهردار گرگان گفته که دو شرط گذاشته شده که در صورت عدم کسب قهرمانی ۳۰ درصد جریمه کسر میشود و اگر سکوی آسیا محقق نشود ۱۰ درصد از قرارداد کسر خواهد شد.

وی تاکید کرد: دوستان در جلسه شورا اعلام کردند که ما ۲۵ میلیارد تومان برای تیم نیاز داریم و باقی آن‌ها را از طریق حامی مالی تامین خواهیم کرد که این موضوع هنوز با وجود ارسال لوایح برای شورا مصوب نشده است.

گفتنی است، تیم بسکتبال شهرداری گرگان طی سال‌های اخیر با کسب سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی عملکرد متفاوتی را نسبت به سال‌های قبل از خود نشان داده و امسال به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی حضور پیدا خواهد کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار