مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: جشن عاطفه‌ها در ۶۷۰ مدرسه استان فردا برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ 29 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فردا۶۷۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس استان برپا می‌شود.

وی از توزیع ۱۰۵ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس استان خبر داد و گفت: مراسم محوری این جشن فردا ساعت ۷:۳۰ در دبستان دخترانه شاهد در بیرجند برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی افزود: هم اکنون بیش از ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز نیازمند و مستعد زیرپوشش این نهاد حمایتی در استان هستند و از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

عرب با اشاره به مرحله اول جشن عاطفه‌ها ۳۰ و ۳۱ شهریور در سطح میادین و مصلی‌های نماز جمعه در استان گفت: تاکنون ۲۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خراسان‌جنوبی در جشن عاطفه‌ها جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با دعوت از مردم برای پیوستن به این پویش ملی ادامه داد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت از طریق شماره‌گیری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد مشارکت کنند.

عرب افزود: سال گذشته بیش از ۵۵۰ میلیون تومان در سطح مدارس استان جمع آوری شده که پیش‌بینی می‌‎شود امسال کمک‌های جمع آوری افزایش چشمگیری داشته باشد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار