با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یک مدرسه دخترانه شش کلاسه متوسطه اول و یک دبستان پسرانه هفت کلاسه در شادگان افتتاح شدند.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 28 September 2023

مسعود حمیدی‌نژاد در آیین افتتاح مدرسه شش کلاسه دخترانه راه ایمان شادگان که امروز (۶ مهرماه) با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: امروز در شادگان شاهد افتتاح دو مدرسه که توسط موسسه خیریه راه ایمان ساخته شده‌اند هستیم و چند مدرسه دیگر نیز در این شهرستان تا پیش از پایان مهرماه افتتاح خواهند شد.

وی با تقدیر از همکاری خیرین در مدرسه‌سازی، ادامه داد: برای اولین بار در خوزستان، دو مجموعه قرآنی در شادگان افتتاح می‌شود. در یکی از این مدارس قرآنی دانش‌آموزان علاوه بر تحصیل، حفظ قرآن را نیز خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک مدرسه معارفی دخترانه نیز با همکاری حوزه علمیه به زودی در شادگان ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز در این مراسم گفت: بهترین کالایی که در عالم آخرت خریدار دارد، تقوا است.

وی افزود: مردم در شهرهای محروم به مدرسه و مسجد نیاز دارند. ساخت این‌ها و انجام کار خیر، پیشاپیش تبدیل به ارز آخرت می‌شود.

موسوی‌فرد گفت: خیرین بزرگوار توجه داشته باشند که تشخیص اینکه کجا باید ساختمانی ساخته شود، اهمیت دارد.

به گزارش ایسنا، مدرسه شش کلاسه دخترانه دوره متوسطه اول راه ایمان شادگان، در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و با زیربنای ۱۱۵۰ مترمربع، با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان توسط موسسه خیریه راه ایمان در شادگان ساخته شده است و امروز با حضور اصغر باقرزاده معاون وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

دبستان پسرانه هفت کلاسه راه ایمان نیز که توسط موسسه خیریه راه ایمان ساخته شده است، امروز افتتاح شد.

منبع/ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار