معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از همکاری با پلیس راهور در ارتقای آموزش ترافیکی به دو هزار پاکبان و باغبان قمی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 28 September 2023

به گزارش تابناک قم، مهدی اصفهانیان مقدم، معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم در بازدید سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان از ایستگاه شماره ۲۱ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و ۷ مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی گفت: وجه تشابه پلیس و آتش‌نشانی ایجاد ایمنی و امنیت در سطح شهر است.

وی با بیان اینکه ثمره این همکاری‌ها ایجاد امنیت و شرایط ایمن در شهر شده است، ابراز کرد: هر کجا توفیق همکاری خوبی بین پلیس و شهرداری به وجود آمده، خدمات‌رسانی به مردم در شرایط مطلوبی قرار گرفته است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: یکی از سیاست‌های شهرداری، افزایش آموزش‌ها و ارتقای فرهنگ شهروندی است و شهرداری آمادگی آموزش ایمنی عوامل دستگاه‌های مختلف را دارد.

وی از همکاری شهرداری و پلیس راهور در ارتقای آموزش ترافیکی خبر داد و افزود: با همکاری پلیس راهور، دو هزار پاکبان و باغبان شهرداری قم آموزش‌های ترافیکی دیده‌اند که نقش مهمی در کاهش تصادفات و حوادث داشته است.

اصفهانیان مقدم با تأکید بر آمادگی آتش‌نشانی قم برای ارتقای ایمنی مراکز تحت نظارت پلیس و کلانتری‌ها و تهیه چک‌لیست ایمنی این مراکز اذعان کرد: در ایام ماه‌های محرم و صفر بیش از هزار و ۷۰۰ مسجد، حسینیه، تکایا، ایستگاه صلواتی و... بازدید‌های ایمنی شد که خوشبختانه شاهد هیچ‌گونه حوادثی در این ایام نبودیم.

وی با اشاره به نقش و اهمیت مشارکت شهروندان در پیشبرد برنامه‌ها و اقدامات عنوان کرد: مشارکت مردمی گره‌گشای بسیاری از مسائل به‌ویژه در حوزه اجتماعی است و شهرداری در سال‌های گذشته تلاش کرده حجم مشارکت‌های مردمی در اجرای برنامه‌ها را افزایش دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار