معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان کرمانشاه برنامه‌های هفته گردشگری در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ 28 September 2023

اعلام برنامه‌های هفته گردشگری در استان کرمانشاهبه گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان وحید امیری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان کرمانشاه با بیان اینکه هفته گردشگری هرساله از پنجم مهرماه آغاز می‌شود، گفت : امسال سعی بر این شده تا برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای در این هفته برگزار کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان کرمانشاه افزود: پنجم مهرماه، کارکنان این اداره به‌همراه مدیران دفاتر مسافرتی، نمایندگانی از انجمن‌های دفاتر مسافرتی، هتل‌داران، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دیگر شاغلان صنعت گردشگری استان با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار کرده و شرح مختصری از اهم اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری استان ارائه می‌شود.

وی گفت: روز پنجشنبه کارکنان و معاونان این اداره کل و سایر شاغلان در صنعت گردشگری با حضور در مزار شهدا و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

امیری افزود: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته جهانی گردشگری به‌صدا درآوردن زنگ گردشگری با حضور مسئولان استانی در یکی از مدارس شهر، ارائه سخنرانی مدیرکل میراث فرهنگی پیش از نماز جمعه کرمانشاه درجمع نمازگزاران در خصوص توانمندی‌ها و اهمیت مقوله گردشگری خواهد بود.

وی افزود: تشکیل جلسه ستاد سفر استان و تقدیر از کمیته‌های ذیل ستاد و روسای ستاد سفر شهرستان به ریاست استاندار محترم کرمانشاه از دیگر برنامه‌ها است.

امیری گفت: به مناسب هفته گردشگری، همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) هزینه ورودی به آثار تاریخی طاقبستان، بیستون، معبد آناهیتا، تکیه معاون‌الملک و تکیه بیگلربیگی به‌صورت نیم بهاء خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای ویژه‌برنامه «گردشگری خوراک» نیز در ساعت ۹ صبح یکشنبه تا سه شنبه مورخ بیست و سوم تا بیست و پنجم مهرماه، پایان بخش برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه در هفته گردشگری ۱۴۰۲ خواهد بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار