مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد بیش از ۱۶ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی بر اساس اطلاعات درج شده در سامانه رصد در نیمه اول امسال خبر داد و گفت: ۴۷ درصد اشتغال هدف‌گذاری شده سال ۱۴۰۲ محقق شده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 27 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا مختار احمدی، با اشاره به هدفگذاری ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی در استان کرمانشاه برای سال جاری، افزود: در نیمه اول امسال ۱۶ هزار و ۲۴۲ فرصت شغلی بر اساس اطلاعات درج شده در سامانه رصد در کرمانشاه ایجاد شده که معادل ۴۷ درصد هدفگذاری اشتغال امسال است.

وی بیشترین شغل ایجاد شده در استان در نیمه اول سال را مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت با بیش از ۴۵۰۰ نفر دانست و یادآور شد: جهاد کشاورزی با اشتغالزایی ۲۲۰۴ نفر و بهزیستی با ۱۷۶۶ نفر اشتغالزایی در جایگاه های بعدی قرار دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین درصد تحقق اشتغال نیز در بین دستگاه‌ها متعلق به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ۳۴۲ درصد تحقق بوده، ادامه داد: شرکت‌های آب منطقه‌ای و گاز نیز به ترتیب با ۱۲۵ درصد و ۱۱۸ در جایگاه بعدی تحقق اشتغال هدفگذاری شده قرار دارند.

احمدی خاطرنشان کرد: از بین شهرستان‌های استان نیز بیشترین اشتغال ایجاد شده با حدود ۵۵۰۰ نفر مربوط به شهرستان کرمانشاه بوده، اما بیشترین تحقق اشتغال را به میزان ۶۷ درصد در کنگاور داشتیم.

وی از روند خوب ایجاد اشتغال در استان با اقدامات صورت گرفته یاد و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال به ایجاد بیش از ۳۴ هزار شغلی که هدفگذاری شده، برسیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار