مزایا و دستاورد‌های راه‌اندازی این سامانه شفافیت، ایجاد رقابت، حذف واسطه‌ها و استفاده عموم افراد جامعه از حراج‌ها است.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ 27 September 2023

به گزارش «تابناک البرز» مدیرکل اموال تملیکی استان البرز با بیان اینکه تاکنون بیست و نه حراج خرده فروشی برگزار شده گفت: باپیوستن استان البرز به این سامانه همشهریان می توانند کالاهای عرضه شده دراین سامانه را برای خرید انتخاب ودرقیمت گذاری مشارک کنند.
علیپور افزود: متقاضیان می توانند در روزی که  کالاها عرضه می شود از ساعت ۸صبح روز  الی ساعت ۲۰ همان روز نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام کنند.

او افزود: در این حراج کالای لوازم خانگی عرضه شده است و متقاضیان برای شرکت در این حراج می‌توانند با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنچره هوشمند و یا سامان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کالاها را مشاهده کرده و پیشنهاد قیمت کنند.

علیپور با اشاره به اینکه براساس مصوبه هیات وزیران حضور کارمندان دولت و دستگاه‌های اجرایی برای خرید اقلام موجود در حراج خرده فروشی بلامانع است گفت قیمت پایه لوازم و اقلام عرضه شده براساس قیمت کارشناسی کارشناسان رسمی تعیین شده و علاقه مندان می‌توانند با بررسی قمیت‌ها نسبت به خرید اقدام کنند.

مدیرکل اموال تملیکی استان البرز با بیان اینکه این سامانه فضای رقابتی را فراهم می کند گفت: شرکت کنندگان می‌توانند چندین کالا را به صورت همزمان خرید کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد، ضمن اینکه قیمت کالاهایی که در سامانه ارائه شده پایین‌تر از قیمت بازار است و در راستای حمایت از خریداران واقعی و نیاز خانوارها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار