فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر از توقیف ۷ فروند شناور صیادی متخلف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ 27 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ عبدالکریم غلامی با اشاره به اینکه صید میگو در نوار ساحلی استان به پایان رسیده است اظهار داشت: صید به روش ترال در خلیج فارس ممنوع است و با هرگونه تخلفات برخوردار قاطع می‌شود.

وی صید بدون مجوز شیلات را تخلف دانست و افزود: گشت‌های این یگان حفاظت دریایی در شبانه‌روز در خلیج‌فارس فعال است و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر توقیف شناور‌های صیادی متخلف خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه با صید غیرمجاز آبزیان و ترال در فصل ممنوعیت صید میگو، تعداد ۷ فروند شناور صیادی شامل ۶ فروند موتور لنج صیادی و یک فروند قایق صیادی به سبب تخلفات از جمله صید ممنوعه ترال و خروج غیر قانونی از اسکله توقیف شد.

غلامی اضافه کرد: پرونده تخلفاتی برای این شناور‌ها تشکیل و به مراجع قضایی و کمیسیون تخلفات صیادی ارسال شد.

وی به ادوات توقیف شده از این شناور‌ها پرداخت و گفت: ۲ رشته تور ترال، ۲ حلقه طناب، ۱ جفت تخته ترال و مقدار ۳۸.۵ کیلوگرم میگو صید شده از این شناور‌های متخلف کشف و ضبط شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر تصریح کرد: این یگان همواره به دنبال افزایش رضایت جامعه صیادان قانونمند بوده و در برخورد با متخلفین صیادی هیچگونه اغماض و ملاحظه‌ای نخواهد بود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار