معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به افتتاح مرکز تجاری ایران در مسکو روسیه گفت: این مرکز ظرفیت مهمی برای فعالان اقتصادی استان بوشهر در امر صادرات کالا و خدمات فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ 26 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، علی باستین صبح امروز در نشست با مدیران مرکز تجاری ایران در مسکو که به همراه تعدادی از مدیران اقتصادی استان و فعالان بخش خصوصی برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های تولیدی و تجاری استان بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه کشاورزی و آبزیان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است که صادرات این محصولات به کشور‌های مختلف مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز تجاری ایران در مسکو روسیه، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت محصولات تولیدی استان بوشهر مرکز تجاری ایران در مسکو می‌تواند کمک شایانی به صادرات محصولات استراتژیک استان بوشهر از جمله آبزیان، صیفی‌جات و همچنین خرما به کشور روسیه باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر تصریح کرد: با توجه به امکانات بسیار خوبی که توسط این مرکز فراهم شده و از حمایت سازمان توسعه تجارت و وزارت صنعت، معدن و تجارت برخوردار است، می‌تواند یک فرصت بسیار خوب و مطمئن برای فعالان اقتصادی استان بوشهر به‌ویژه در بازاریابی محصولات باشد.

باستین توسعه روابط اقتصادی و تجاری به روسیه را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با همکاری اتاق بازرگانی بوشهر و این مرکز بتوانیم شاهد گام‌های خوبی برای حضور فعالان اقتصادی استان در بازار روسیه باشیم.

در این نشست تجار و بازرگانان استان بوشهر با مدیران مرکز تجاری ایران در مسکو پیرامون صادرات محصولات و بازاریابی آن به‌ویژه از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور روسیه به تبادل نظر پرداختند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار