نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: رهبری شجاع و مردم بصیر مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ 22 September 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی٬ حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز در آیین رژه نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: سه مولفه٬ رهبری دینی، پشتیبانی مردمی از انقلاب و رهبری و نیرو.‌های مسلح پیرو، ولی امر مسلمین موجب پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس شد.

وی هفته دفاع مقدس را هفته افتخار خواند و افزود: بعد از انقلاب ما، همه جهان کفر و دنباله‌های آنان در منطقه در برابر انقلاب اسلامی قرار گرفتند و به طور طبیعی پیروزی انقلاب غیر ممکن بود، اما این ملت با مولفه‌های قدرتی که داشت پیروز شد و باید این مولفه‌ها برای ادامه راه حفظ شوند.

نماینده، ولی فقیه درخراسان شمالی گفت: اعتقاد، عشق و شهادت در انجام فرامین رهبری امام معنا پیدا می‌کرد و رهبری الهی او از مولفه‌های پیروزی انقلاب است.

وی ادامه داد: وقتی امام گفت باید حصر آبادان یا حصر پاوه شکسته شود، پیام امام با اعتقاد شنیده می‌شد و گاه با اخم امام بر سیاسیون وقت دنیا، معادلات دنیا بر هم می‌ریخت و امروز هم همه معادلات دشمنان با یک بیان رهبری به هم می‌ریزد و رهبری شجاع و معنوی از مولفه‌های دیگر قدرت است.

نوری پشتیبانی و حضور مردمی در انقلاب را دیگر مولفه‌ی پیروزی خواند و گفت: بسیج از میان همین مردم برخواست. باید قدر دان این ملت بود و به مسئولین توصیه کرد به این مردم خدمت کنند.

وی نیرو‌های مسلح را که هر جا که لازم باشد با فرمان رهبری حاضر می‌شوند، سومین مولفه قدرت و پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس خواند و بر اطاعت اعتقادی و با بصیرت آنان از رهبری تاکید کرد و افزود: نیرو‌های پرتوان و شجاع و مکتبی، بصیر و روشن بین که امروز بهترین تجهیزات را هم در اختیار دارند، سومین مولفه پیروزی در دفاع مقدس و مسیر انقلاب هستند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار