اول مهرماه زنگ آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس و ایثار و شهادت در مدارس استان فارس نواخته می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ 22 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر کل آموزش و پرورش فارس، گفت: سال تحصیلی ۰۳_۱۴۰۲ از فردا اول مهرماه آغاز می‌شود ؛ با توجه به این که زنگ آغاز هفته دفاع مقدس و ایثار شهادت و آغاز سال تحصیلی هم زمان نواخته خواهد شد لذا برنامه‌های متنوع و مشترکی در مدارس اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد: مدیران مدارس با بهره مندی از ظرفیت‌های موجود در این ایام از جمله، سالروز آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و هفته دفاع مقدس، برنامه‌های خود را تدوین و اجرایی کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: فضای آموزشی مدرسه، معلم سوم است بنابراین هرچه فضا زیباتر باشد اثرش در یادگیری بیشتر خواهد بود.
وی ادامه داد: فضا مدارس بایدشاد و با نشاط باشد لذا مدیران مدارس با بهره مندی از ظرفیت‌های مختلف تلاش کنند سال تحصیلی را در محیطی شاد و جذاب آغاز کند.
عسکری تاکید کرد: با دستور صریح رئیس جمهور اضافه تدریس‌ها ماهیانه پرداخت خواهد شد و استان فارس سومین استان کشور در صدور ابلاغ است تا شرایط تحقق این پرداخت‌ها را فراهم کند.
وی ادامه داد: مدیران مدارس سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس را با دقت و جدیت مدیریت کنند و تلاش کنند هیچ دانش آموزی مشکل سرویس ایاب و ذهاب نداشته باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس اذعان کرد: بخشی از مشکلات ما در آموزش و پرورش به ویژه فضا‌های آموزشی از سوی خیرین مدرسه ساز حل و فصل شده است لذا در ابتدای سال از خیرین مدرسه ساز دعوت شود تا در جشن ابتدای سال تحصیلی حضور و از آنان تجلیل شود.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس از ارائه آموزش‌های ویژه مدیران مدارس خبر داد و افزود: دغدغه عموم جامعه تربیت خوب است، اما حریم مدارس باید رعایت شود لذا ورود هر شخصی به مدارس برای حضور در برنامه‌ها بدون مجوز و هماهنگی با دوایر مربوطه ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار