رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 21 September 2023

سرهنگ فرید کریمی‌زاده اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از به ‎وجود آمدن هرگونه مشکلات ترافیکی و راهبندان و تسهیل در تردد همزمان با مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، محدودیت‌های ترافیکی در روز ۳۱ شهریورماه در اهواز اعمال خواهد شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی در خصوص مسیرهایی که محدودیت‌های ترافیکی مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در آن‌ها اعمال می‌شود، افزود: در میدان پلیس به سمت میدان انقلاب مسیر شمال به جنوب و بالعکس، بلوار شهید محمودوند نبش بلوار قدس مسیر جنوب به شمال، بلوار شهید محمودوند نبش کوی سلیم آباد، بلوار قدس مسیر شرق به غرب نبش بلوار شهید کیهانی، بلوار قدس دوربرگردان‌های قبل و بعد از دادسرای نظام و بلوار امام رضا(ع) غربی دوربرگردان نرسیده به بلوار محمودوند محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی گفت: در میدان انقلاب به سمت بلوار قدس از ورود خودروهای سنگین جلوگیری می‌شود و در حدفاصل بلوار قدس به میدان پلیس مسیر جنوب به شمال بعد از کوی شهید بهشتی و شهید میثمی محدودیت اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در خصوص مسیرهای جایگزین نیز گفت؛ کمربندی غرب از پلیس راه اهواز - اندیمشک به سمت عین دو و میدان انقلاب و بالعکس، میدان انقلاب به سمت بلوار قدس مسیر جنوب به شرق، بلوار شهید کیهانی مسیر جنوب به شمال، بلوار مدرس غربی مسیر شرق به غرب و بالعکس و بلوار انقلاب مسیر شرق به غرب و بالعکس به عنوان مسیرهای جایگزین در نظر گرفته شده است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار