رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه:
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه گفت: ۶۵ هزار نفر نیروی انسانی شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه داریم که از این تعداد ۱۹ هزار نفر مدرک فوق لیسانس و دکتری دارند.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ 20 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حسن نوروزی عصر امروز در جشنواره شهید رجایی که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در ٢ سال اخیر دولت دستاوردهای خوبی در استان کرمانشاه داشته اگر بخواهیم وضعیت اقتصادی یک استان را ارزیابی کنیم مهم تربن شاخص نرخ رشد است.

وی افزود: کشور ما بعد از گذشت یک دهه نرخ رشد زیر یک درصد در یک الی ٢ سال اخیر نرخ رشد اقتصادی بالایی تجربه کرد که در استان کرمانشاه هم این روند وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه تصریح کرد: نرخ رشد اقتصادی در استان کرمانشاه هم مثبت بوده و نرخ بیکاری استان نیز کاهشی بوده است و پیگیر این هستیم تا نرخ بیکاری در کرمانشاه تک رقمی شود.

وی گفت: در زمینه اشتغال از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ بالغ بر سه هزار و ۴٠٠ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده که نتیجه آن نرخ کاهشی بیکاری است و بالغ بر ۲۲ هزار طرح از محل تبصره ۱۸ و بالغ بر ۲٠ هزار طرح از محل تبصره ۱۶ تأمین اعتبار شدند.

نوروزی ادامه داد: تعداد واحدهای تولیدی که به چرخه تولید بازگشتند بیش از ۶٠ واحد بود و در زمینه نظام اداری قریب به ۶۵ هزار نفر نیروی انسانی شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه داریم که از این تعداد ۱۹ هزار نفر مدرک فوق لیسانس و دکتری دارند.

وی افزود: به صورت میانگین ۷۲ درصد نیروهای شاغل در دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه مدرک بالاتر از لیسانس دارند و در زمینه ارزیابی عملکرد مفاد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت و خدمات کشوری است که در ماده ۸۱ دستگاه های اجرایی مکلف هستند نظام مدیریت عملکرد را در دستگاه‌ها مستقر کنند و در ماده ۸۲ هم سازمان اداری و استخدامی مکلف شده است عملکرد دستگاه‌های اجرایی وارزشیابی آن‌ها را به ریاست جمهور و مجلس شورای اسلامی تقدیم کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار