مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای شهریور و مهر ماه قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 19 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای شهریور و مهر ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ روز پنج‌شنبه سی ام شهریور ماه سال جاری در حسینیه امامزاده حسین (ع) برپا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: طی مراسم فوق، سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به سخنرانی خواهد پرداخت.

این مقام مسوول بیان کرد: همچنین در این یادواره، یاد و خاطره والدین گرانقدر شهدا که در شهریور و مهر ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوسته‌اند، گرامی داشته می‌شود.

وی گفت: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره یاد شده در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

اسمعیلی در پایان گفت: این یادواره به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، نقش شهدا در اعتلای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار