معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: امامزاده شاه جمال(ع) و مسجد مقدس جمکران میزبان زائرین خارجی تا تاریخ ۴ مهرماه خواهند بود.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ 19 September 2023

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم با اشاره به آغاز سفر زائرین پاکستانی به استان قم عنوان کرد: زائرین پاکستانی بعد از حضور و زیارت در کشور عراق، کمی با تاخیر از مرز چذابه عبور کرده و به شهر مقدس قم سفر می‌کنند که با تمهیدات صورت گرفته، امامزاده شاه جمال(ع) و مسجد مقدس جمکران تا ۱۰ ربیع الاول میزبان این عزیزان خواهند بود.

معاون استاندار قم تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت زائرین خارجی و پایداری سلامت عمومی همشهریان، کادر درمان و هلال احمر علاوه بر حضور در کنار زائرین خارجی، بررسی وضعیت سلامت آنها را عهده دار خواهند بود و از وقوع بیماری و موارد خاص دیگر جلوگیری خواهند کرد.

مقیمی در پایان ضمن تاکید بر کنترل نرخ اتوبوس های حمل و نقل شهری و جاده ای توسط عوامل امر گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان اتوبوسرانی استان در این ایام ساماندهی نرخ های حمل و نقل شهری و جاده ای را در راستای تسهیل سفر زائرین به استان قم با جدیت پیگیری کنند و نظارت ۲۴ ساعته بر فرایند فروش بلیط در جریان باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار